Ferrari a kis kínai rajongóknak

Nyomtatás

 

altA Brand Finance - mely világvezető a márkák kiértékelésében - múlt havi jelentése szerint a Ferrari a legerősebb márka a világon. Ez elsősorban nem csak a Formula-1 rajongóknak és a vevőkörnek köszönhető, hanem azoknak a gyerekeknek is, akik leginkább a Ferrari-piros fröccsöntött autókat kedvelik.
 
Kinek ne lenne legalább egy Ferrari modell a gyűjteményében? És ha bármelyik gyereknek - vagy felnőttnek - megadatik, hogy saját maguk építsenek autókat a világ legnépszerűbb építőjátékából (Legóból), az önmagában is élvezet, főleg, ha Ferrarit.
 
Ebben a hónapban kínai gyerekek és felnőttek - Tianjin városából indulva - kívánsága válhat valóra azzal, hogy megépítenek egy különleges Ferrari kollekciót, a Ferrari Modell Lego Gyűjteményt (Ferrari Model Lego Collection). Nem kell mást tenniük, mint üzemanyagot vásárolni egy Shell töltőállomáson, és hasznot húzni a cég promócionális kampányából, amely hamarosan kezdetét veszi a Scuderia legendás szponzorával. Talán nem sikerül az összes építőkockát haza vinni, melyekből a 150° Italia 1:1 arányú modelljét lehet összerakni, csak esetleg Fernando Alonso és Felipe Massa segítségével, de kis lépésekkel is sokat fejlődhetünk, igaz?

Tweet