Végre (a szurkolók nagy örömére) elkészült az F150 Italia B-változata, amelynek új elemeit már Pat Fry új technikai igazgató felügyelt. Már Monacóban látszott, hogy eléggé versenyképesnek tűnik az autó, ám csak itt Montrealban bizonyosodott be, hogy nagyon jó irányba indult el a csapat. Kanadában egész hétvégén nagyon jól ment a két Ferrari és a szombati időmérőn kis híján a pole pozíciót is megszerezték. Sikerült végre egy körre is gyorssá tenni az autót.
Első szárny
A monacói egy terelőlapos első szárnyat használták a montreali pályán is, ahol az aerodinamika nagyon fontos szerepet kap, mivel nagyon sok a hosszú egyenes. Ezért kellett a terelőlap méretét kis mértékben lecsökkenteni (nyíl). A terelőlap felső élét megváltoztatták (kb. 8-10%-kal lett kisebb a felülete), amellyel csökken a légellenállás és növelhető a végsebesség.
Fékek
A versenynaptárban a montreali az egyik olyan aszfaltcsík, amely a legjobban gyilkolja a fékeket. Sok a hosszú egyenes, amelyeket sikánok törnek meg, miközben falak és szalagkorlátok között száguldoznak, ahol kevés a bukótér. Ezért nem elég a jó fék, az autónak fékezés közben is stabilan kell viselkednie. A Ferrari a hűtést a korábbi fékcsatornával oldotta meg, ám a fék hűtésére szolgáló szénszálas dobot a tárcsa felett kivágták (nyíl), így juttatva több levegőt a tárcsán lévő négy csatornába, amellyel javul a fék hűtése. Természetesen a csapat fék beszállítója a Brembo, strapabíróbb tárcsákkal látta el az autókat a hétvégére.
Hátsó szárny
A csapat a korábban használt (már jól bevált) hátsó szárnyat Montrealba is elhozta, ám egy igen furcsa középső tartóelemmel látták el. A tartó hosszan hátranyúlik egészen a szárny alá, amelynek éle domború szemben a régivel, amely homorú. A szárny alsó-középső része már nem ívelt (nyíl), mint korábban és meredekebb fő éllel is rendelkezik.
Hátsó felfüggesztés
A Ferrari váratlanul egy teljesen új hátsó felfüggesztést próbált ki Alonsóval pénteken. Nagyon sok problémát okozott a közepes keverék felmelegítése, ezért változtatták meg a hátsó felfüggesztés geometriáját. A megoldást csak Valenciában a következő futamon fogják használni, viszont eredményt csak a Brit Nagydíjon kapnak, hiszen ott fogják első ízben használni a kemény keverékű abroncsokat.
A felső lengőkar kerék oldali bekötési pontja magasabbra és az autó középvonala felé került (bekarikázva), így rövidebb lett a lengőkar és kisebb lett a felfüggesztés forgásközéppontja. Az összehasonlítás érdekében csak Alonso autóját szerelték fel az új felfüggesztéssel, aki a pénteki edzéseken nagyszerűen autózott vele, ám a hétvége további részén ő is és Massa is a régi rendszert használta.
A pilóták ismét remekeltek egész hétvégén, de a várva várt győzelem a kaotikus esős futam miatt ismét várat magára.