Fernando Alonso az esős Maláj Nagydíjon elért győzelme és az Ausztráliában megszerzett ötödik helye után vezeti a világbajnoki tabellát. Mindennek ellenére a Ferrari technikai igazgatója, Pat Fry úgy véli, csapata száraz körülmények között továbbra is egy másodperccel van elmaradva az élvonalhoz képest.
Fry elmondta: ahhoz, hogy most a tabella első helyén álljon a csapat, nagyban hozzájárult a sepangi időjárás és Alonso kiváló teljesítménye: "Egyáltalán nem vártam, hogy az egyik versenyzőnk vezesse a bajnokságot. Hamar, már a tesztek elején rájöttünk, hogy problémáink vannak, amiket meg kellett oldanunk. A gyárban mindenki keményen dolgozik, de még hosszú út áll előttünk. Miközben mi a legjobbat akarjuk kihozni magunkból a száraz pályás időmérőkön mutatott teljesítményünk továbbra is nyolc tizeddel elmarad a legjobbakhoz képest."
"A nedves körülmények - ahogy az látható volt Melbourne-ben a pénteki napon, és a maláj versenyen - jól feküttek az autónknak és megoldást jelenthet néhány jelenleg is fennálló problémánkra."
"Továbbra is dolgozunk a megoldásokon" - mondta Fry. "Az új alkatrészek folyamatosan készülnek, amint lehetséges kipróbáljuk őket versenypályán is - Kínára öt fejlesztést viszünk, egyik-másik már viszonylag látható, a többi kevésbé. Spanyolországra készülünk egy nagyobb fejlesztési csomaggal."
"Jó lenne, hogyha már korábban be tudnánk mindezt vetni, de így is áthoztunk néhány fejlesztést azokból, amit Spanyolországra szántunk. Ezek használata már Shanghai-ban is ajánlott lenne."
Ez már nagyon idegesít .
Másoljanak csak járassák le magukat ennyit ér az egész csapat.
A Redbull meg már szinte egy teljesen másik kocsit tesztel pénteken.
Nem hiszem el hogy a mérnökök csak szarnak bele az egészbe és mosolyognak mint valami idióta.
Esküszöm megőrülök hogy már a saubert másolják ekkora marha mérnököket nem láttam még.
Hát ide jutottunk ! A legendás csapatból egy semmi csapat lett.
Már szomorú ezt látni.
Még sorolhatnám a többit de nem teszem mert csak jobban felhúzom magam
Akkor nyugodtan állhatnak neki építeni a jövő évi autót, legalább lesz idejük tesztelni a versenyeken.
1mp-es hátrányt igen nehéz ledolgozni szinte lehetetlen mivel a többi csapat is fejleszt és nem fognak bevárni bennünket.
Csak azt tudom remélni,hogy nem olyan innovatív óriás potenciával rendelkező autót csinálnak mint a mostani amibe akkora a potenciál,hogy a Saubert kell lemásolni,hogy ne a középmezőnybe legyünk./normális körülmények mellett/.
Úgyhogy 1mp=új autó.