Július első hétvégéjén kerül megrendezésre SUPERSTARS sorozat, ahol volt forma 1-es pilóták mellet Michelisz Norbert is pályára lép. A rendezvény keretein belül kerül megrendezésre a Ferrari Challenge sorozat is, tehát Ferrari rajongóknak kötelező kilátogatni, főleg úgy hogy nézőtéri belépés ingyenes és egy szerencsés oldalunkon keresztül nyerhet egy Paddock belépőt is vasárnapra ! Következzen néhány szó az eseményről részletes programmal!
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500 lóerőnél erősebb Prémium kategóriás autókat sorakoztat fel. 10 márka képviselteti magát és az exkluzív szabályoknak köszönhetően látványos versenyek és kiegyensúlyozott teljesítmények jellemzik a sorozatot. Az FIA által jóváhagyott NEMZETKÖZI VERSENYNAPTÁRBAN 9 tekintélyes és híres európai és Európán kívüli Versenypálya található, világszerte 175 országban tv közvetítéssel, 66 országban élő közvetítéssel (kulcsfontosságú piacokon), több mint 36 millió eurós média értékkel a Kantar Media becsülése szerint (WPP Company).
A SUPERSTARS kulcsfontosságú értékei:
-
10 márka képviselteti magát,
-
A 30 helyes rajtrácson 11 különböző modelljei a leghíresebb túra autóknak a piacon,
-
Pályán és pályán kívüli szórakoztatás,
-
Egy izgalmas paddock show,
-
A megnövekedett részvétele F1-es pilótáknak, mint Fittipaldi, Tonio Liuzzi, Mika Salo, Gianni Morbidelli, Johnny Herbert és Ivan Capelli.
Belépőjegy |
Nap |
Árak |
Paddock |
szombat |
3.000,- Ft |
Paddock |
vasárnap |
3.000,- Ft |
-
14 éves korig felnőtt kíséretében a paddock ingyenes!
-
A nézőtéri belépés ingyenes!
Dátum |
Nap |
Nyitott kapuk |
Időszak |
Nyitás |
Zárás |
2012. június 30. |
szombat |
7-es, 8-as kapu |
8:00 |
19:00 |
2012. július 1. |
vasárnap |
7-es, 8-as kapu |
8:00 |
18:00
|
A szurkolók számára az ülő- illetve az állóhelyekre a belépés ingyenes minden napon. A paddock belépő NAPONTA kerül 3000 Ft-ba. 14 éven aluli gyereknek, érvényes paddockjeggyel rendelkező felnőtt kíséretében a paddock belépés is ingyenes.
Fontos tudni, hogy kizárólag a 7-es és a 8-as kapuk lesznek nyitva a rendezvény ideje alatt, tehát csak a főbejáraton lehet közlekedni, a hátsó kapukon nem. Aki HÉV-vel kívánja megközelíteni a helyszínt, az vegye figyelembe ezt a fontos információt.
Az első edzés/verseny mindhárom napon reggel 9 órakor kezdődik. (GT Sprint)
Előreláthatólag szurkolói buszt nem indítanak a szervezők. (Ez később még változhat, ebben az esetben időben szólunk.)
A hétvégén (szombat, vasárnap) busszal csak fóti átszállással lehet a helyszínt megközelíteni, Újpest Városkapu buszállomásról. Aki ilyen módon jön, az a Mázsa téren szálljon le Mogyoródon, hogy a lehető legközelebb legyen a pályához. Ily módon a buszozással töltött idő nagyjából egy óra.
Nincs információnk arról, hogy az eseményt közvetíti-e magyar TV-csatorna. A sorozat promótere nem áll szerződésben a Eurosporttal. Az egyetlen biztos pont, mint mindig, most is az, hogy a Motors TV biztosan leadja a főbb versenyeket (élőben vagy felvételről).
Programok:
Szombat, június 30. |
09.00 |
09.45 |
45’ |
INTERNATIONAL GT SPRINT SERIES |
Szabadedzés 1 |
10.00 |
10.30 |
30’ |
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI COPPA SHELL |
Időmérő 1 |
10.45 |
11.15 |
30’ |
INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES |
Szabadedzés 1 |
11.30 |
12.00 |
30’ |
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI |
Időmérő 1 |
12.15 |
13.00 |
45’ |
INTERNATIONAL GT SPRINT SERIES |
Szabadedzés 2 |
14.40 |
15.10 |
30’ |
INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES |
Szabadedzés 2 |
15.25 |
16.10 |
30’ |
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI |
Időmérő 2 |
15.55 |
16.45 |
35’ |
COPPA SHELL INTERNATIONAL GT SPRINT SERIES |
Időmérő |
16.55 |
17.25 |
30’ |
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI |
Időmérő 2 |
17.40 |
18.10 |
30’ |
INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES |
Időmérő |
Vasárnap, július 1. |
09.00 |
|
|
INTERNATIONAL GT SPRINT SERIES |
Verseny 1 (30’) |
10.05 |
|
|
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI COPPA SHELL |
Verseny 1 (30’) |
11.15 |
|
25' |
INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES |
Verseny 1 (25’ + 1 kör) |
12.20 |
|
|
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI |
Verseny 1 (30’) |
14.05 |
|
|
INTERNATIONAL GT SPRINT SERIES |
Verseny 2 (30’) |
15.05 |
|
|
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI COPPA SHELL |
Verseny 2 (30’) |
16.15 |
|
25' |
INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES |
Verseny 2 (25’ + 1 kör) |
17.20 |
|
|
FERRARI CHALLENGE TROFEO PIRELLI |
Verseny 2 (30’) |
Superstars International Series: Michelisz, Liuzzi felfedi titkait a Hungaroringről
A magyar ász várja, hogy hazájában megmérkőzzön a Superstars versenysorozatban, Liuzzi dobogós helyezéseket remél. Kevesebb, mint 3 hét van hátra a Hungaroringen megrendezésre kerülő 2012 SUPERSTARS SERIES ötödik fordulójáig. A versenysorozat izgalmas útjának következő állomása Magyarország (5 különböző nyertes versenyző, 4 különböző nyertes konstruktőr) és köszönhetően a legújabb híreknek: világhírű versenyzők az indulók között, valamint Michelisz Norbert, a helyi kiválóság bemutatkozása a SUPERSTARS sorozatban; hatalmas érdeklődés várható a budapesti futamon. A WTCC sztár egész évben nagyszerű teljesítményt nyújt, a szurkolók legnagyobb örömére a magyarországi futamon győzedelmeskedni is tudott.
Michelisz beszélt a pályáról, és arról mit vár az elkövetkezendő FG GROUP bajnokság fordulójától:
„Véleményem szerint a Hungaroring egy modern pálya, azonban a felépítése tradicionális, egymás utáni lassú kanyarokat és sok erőteljes gyorsulást igénylő szakaszt rejt magában. Más pályákkal ellentétben kisebb tapadása van, a pálya állapota sokat változhat egy hétvége alatt a rá kerülő gumi miatt. Az első, jobbra forduló kanyar a leglassabb. A fékeknek fontos szerepe van, hogy egyensúlyban lehessen tartani az autót az ezt követő egyenesben ahol a 200 km/h sebességet is el tudjuk érni. Ezt követően jön egy bal kanyar (T2) melynek több ideális íve is van. A négyes kanyar (T4) a leggyorsabb és egyben az egyik legproblémásabb, mert nehéz egyértelmű viszonyítási pontot találni. A pálya középső része hasonlóan technikás, sok irányváltással és szegéllyel. Az autó egyensúlyára kell a legjobban figyelni. A pálya utolsó részének nagyobb a tapadása. A 14-es kanyar (T14) az egyik legjobb rész, hogy másodperceket nyerjünk a többiekkel szemben. A kezdetektől az volt a célom, hogy csatlakozhassak az élvonalbeliekhez. Magyarországon nagy az érdeklődés a motorsportok iránt és remélem, hogy sokan fognak támogatni a lelátókról. Biztos vagyok benne, hogy az autó nagyon jó lesz, ennek ellenére nem szeretnék magas elvárásokkal nekiindulni a versenynek, hiszen nincs tapasztalatom BMW M3 E92-es autóval és egy versenyszellemben égő erős nemzetközi mezőnnyel kell szembenéznem.”
A volt Forma 1-es versenyző, Tonio Liuzzi, aki 5 Magyar Nagydíjon is versenyzett már (utoljára 2011-ben a HRT csapattal) szintén megosztott velünk pár érdekességet.
„A Hungaroring nem a legkedvezőbb pálya a Mercedeseknek. A pálya tulajdonságai miatt előnyösebb az Audi és BMW számára, ennek ellenére nagyon keményen dolgozunk, hogy versenyképes autónk legyen. Szeretnénk még egy lépéssel közelebb kerülni a sikerhez Imola és Mugello után, a célunk, hogy Magyarországon ismét dobogóra állhassunk. Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy az élmezőnybe kerüljünk, de a bajnokságra nézve csak Spa-Francorchamps után fogunk következtetéseket levonni. A harc még mindig nyitott és csak rajtunk múlik, hogy hiba nélkül egészen a bajnoki címig meneteljünk.”
Szóval ott találkozunk kedves Ferrari rajongók, a paddock belépőt pedig a hétvége során kisorsoljuk arészletekkel később jelentkezünk!
Módosítás: ( 2012. június 20. szerda, 17:12 )