Fernando Alonso:
Nem meglepetés, hogy a két Red Bull uralja a pályát: az elmúlt néhány verseny óta a legjobb csomagjuk van, ezért a mai eredmény sem meglepő. Tudjuk miben rejlik az erősségünk – csapat munka és megbízhatóság- és a lehető legtöbbet hozzuk ki a harcból. Az újítások amiket hoztunk úgy tűnik működnek, de még mindig szemügyre kell vennünk az adatokat, mielőtt a végleges válaszokat kapnánk. Örülök ennek, de az is igaz, hogy mialatt kis lépéseket teszünk előre minden elmúlt versennyel, a többiek is, így a köztünk lévő távolság változatlan marad. Boldog lennék-e ismét egy harmadik hellyel holnap délután? Természetesen, de ez még csak a pénteki nap volt, szombaton más autók is elénk kerülhetnek. A pálya? Kellemes meglepetés, még akkor is, ha volt ötletünk milyen lehet a szimulátoros tapasztalatokból: nagyon megerőltető, főként az első szektor, ami nagyon gyors és ahol igazán lehet érezni egy Forma–1-es autó gyorsulását. A pálya nagyon sima és egyáltalán nem porózus: emlékeztet a Portimao-i pályára Portugáliában; ha esik az eső, olyan mintha üvegen vezetnék.
Felipe Massa:
Ma kellett megismernünk és megtudnunk a legtöbbet erről az új pályáról: főleg ezzel a céllal köröztünk. Reggel a pálya koszos és csúszós volt, nem emlékszem, hogy valaha is vezettem volna ilyen felületen, ilyen kevés tapadással. Aztán a helyzet javult, magabiztosabbak lettünk és megtaláltuk a megfelelő íveket. Szeretem a pályát: szórakoztató itt vezetni, és azt hiszem remek versenyt fogunk látni a hétvégén. A gumik? Fontos, hogy kitaláljuk hogyan tudjuk őket felmelegíteni, különösen az időmérőre.
Pat Fry:
Szinte valamennyi tervezett programon túl vagyunk, amely mindig jó kezdete egy hétvégének. Volt néhány aerodinamikai alkatrészünk amelyeket kipróbáltunk, az első jelek pozitívak de még gondosan ki kell értékelnünk az adatokat mielőtt kiválasztjuk őket az időmérőre és a versenyre. A pálya technikailag mindent átfogó és megterhelő, mind a pilóták mind a versenyzők számára. Nyilvánvaló, hogy egy teljesen új pályánál kevésbé lesz tapadás az első nap és az alacsony hőmérséklet bizonyára nem segít ebből a szempontból. A gumikopás látszólag kicsi, annak ellenére hogy nagyon kevés adat áll a rendelkezésünkre. Az egyik terület, amelyen dolgoznunk kell az az, hogy hogyan melegítsük fel gyorsan a gumikat üzemi hőfokra, ami kulcsfontosságú lesz.